Platforma Kalypso

Kalypso to pełna, elastyczna oferta produktowa, automatyczne, cyfrowe procesy front-end i back-end, intuicyjny interfejs, wielokanałowa komunikacja, integracja z otoczeniem biznesowym, kompletne dane i lepsze decyzje.

as a Service

Wybierając naszą ofertę w wygodnej formule Software as a Service możesz skupić się na rozwoju działalności biznesowej pozostawiając nam troskę o zagadnienia techniczne. 

w abonamencie, bez inwestycji

Abonament zamiast inwestycji pozwala zaoszczędzone środki przeznaczyć na działalność biznesową.

ELASTYCZNOŚĆ PRODUKTOWA

Faktoring ma wiele twarzy. Stwórz ofertę na miarę potrzeb swoich Klientów i zwiększaj przychody.

Faktoring cieszy się coraz większą popularnością firm, nie tylko dużych i średnich, także małych i mikro. Przedsiębiorcy doceniają wielofunkcyjny charakter faktoringu, który oprócz finansowania obejmuje przejęcie ryzyka niewypłacalności dłużnika, prowadzenie rozliczeń i inkaso należności oraz windykację. Klienci oczekują także maksymalnego uproszczenia procesów i dostępności usług on-line.

Wykorzystaj pełną gamę produktów faktoringowych i super-elastyczny silnik prowizyjny żeby stworzyć ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb klientów z różnych branż i segmentów, na różnych etapach ich rozwoju.

Możesz użyć standardowych produktów faktoringowych lub stworzyć indywidualne i wyróżnić swoją ofertę. Finansuj zamówienia, restrukturyzuj, przydziel linie zakupowe.

POZYSKANIE KLIENTA

Wykorzystaj nowe kanały kontaktowe, współpracuj z partnerami, buduj sieć sprzedaży i zdobądź nowych klientów.

Klienci coraz częściej o ofercie finansowania dowiadują się z Internetu. Wyszukiwarki, porównywarki, systemy partnerskie, możliwość finansowania bezpośrednio na platformie sprzedażowej lub w systemie ERP to nowoczesne zyskujące na znaczeniu kanały pozyskania klientów. Nie można ich lekceważyć, nie zapominając o tradycyjnej sieci sprzedaży przez zewnętrznych partnerów lub własnych doradców.

Kalypso pozwala na współpracę z partnerami pośredniczącymi w procesie sprzedaży usług finansowych, zarówno działającymi tradycyjnie jak i tymi którzy wykorzystują nowe, cyfrowe kanały sprzedaży. Dzięki szybkiej integracji możesz pozyskać potencjalnych klientów w wyszukiwarkach, w witrynach internetowych i systemach Twoich Partnerów. Dla tradycyjnych pośredników udostępniamy panel umożliwiający proste przesłanie nowego leada.

Elastyczne prowizje partnerów napędzają sprzedaż. Wymyśl najlepsze warunki rozliczenia z partnerami a my zaimplementujemy i zautomatyzujemy proces wyliczania prowizji partnerów i pracowników.

ONBOARDING I UMOWA

Czas to pieniądz, a szybka oferta to podstawa. Skróć czas weryfikacji i oceny wniosków. Pozyskaj najlepszych klientów.

Dostępność ofert finansowania w Internecie, cyfrowe kanały sprzedaży powodują, że klienci z łatwością mogą sprawdzać możliwość finansowania u wielu faktorów. Gdy dostajesz zapytanie, zaczyna się wyścig o zamówienie, a klienci doceniają szybką reakcję na ich wiadomość. Co równie ważne, ten pośpiech nie może odbyć się kosztem rzetelnej oceny klienta i ryzyka finansowego.

Dzięki Kalypso skrócisz czas weryfikacji klientów automatyzując komunikację, potwierdzenie tożsamości, pozyskanie danych potrzebnych do oceny.

Wsparcie pracy online komitetu kredytowego, eliminacja papierowej dokumentacji i integracja z systemem scoringowym pozwalają na szybkie przygotowanie decyzji oraz elektroniczne podpisanie umowy.

OBSŁUGA ZGŁOSZONYCH FAKTUR - PŁATNOŚCI IN/OUT

Włącz turboobieg. Automatyzuj proces zgłaszania i weryfikacji faktur oraz płatności. Zwiększaj obroty i prowizje.

Przedsiębiorcy potrzebują gotówki od zaraz, bez konieczności bezpośrednich spotkań, bez papierowej dokumentacji. Te oczekiwania wymagają automatyzacji procesów biznesowych po stronie faktora.

Kalypso udostępnia klientom prosty, intuicyjny interfejs do zgłaszania faktur z wykorzystaniem OCR, który eliminuje błędy przepisywania danych. Dla potrzeb zaczytania większej ilości faktur udostępniona jest funkcjonalność importu plików z danymi. Umożliwiamy również integrację z wykorzystaniem API dzięki czemu faktury mogą być zgłaszane bezpośrednio z systemów faktorantów.

Dedykowany workflow do obsługi zgłoszonych faktur systematyzuje pracę działu obsługi klienta. Zdefiniowane reguły kontrolne pozwalają wykryć anomalie, nieprawidłowości oraz kontrolować limity. Elektroniczne potwierdzenie faktur przez odbiorcę minimalizuje ryzyko fraudów.

System automatycznie generuje płatności i kompensaty, przygotowuje zlecenia przelewów a identyfikacja płatności przychodzących skraca czas i pracochłonność rozksięgowania wpłat.

MONITORING I WINDYKACJA

Dyscyplina jest Matką dobrobytu. Wspieraj klientów w podnoszeniu bezpieczeństwa ich działalności handlowej i buduj długotrwałe relacje biznesowe.

Faktoring to nie tylko finansowanie. Klientów przyciągają dodatkowe usługi takie jak weryfikacja wiarygodności kontrahentów, usprawnienie procedur sprzedażowych, monitoring wierzytelności i windykacja. Aktywne wsparcie w dyscyplinowaniu dostawców i realne skracanie terminów płatności podnosi bezpieczeństwo obrotów handlowych, umożliwia zachowanie dobrej kondycji ekonomicznej, stabilnej pozycji rynkowej i decyduje o przetrwaniu lub rozwoju. To właśnie te korzyści wpływają na przywiązanie klienta do faktora i możliwość nawiązania długotrwałych kontaktów.

Kalypso wspiera faktorów w realizacji aktywnego dyscyplinowania dłużników automatyzując procesy weryfikacji kontrahentów, potwierdzenia wierzytelności, monitorowania wierzytelności o zbliżających się i zaległych terminach płatności, generowania wezwań do zapłaty oraz zgłaszania faktur do rejestrów dłużników.

CRM

W relacjach można znaleźć bogactwo. Dbaj o relacje z klientami i odkryj ich potencjał.

Jest tylko jeden szef. Klient. Może zwol­nić całą firmę wy­da­jąc swoje pie­nią­dze gdzie in­dziej. Dlatego należy dbać o relacje, odświeżać je i angażować się żeby potrzeby, pragnienia i problemy klientów zamienić w pieniądze.

Kalypso wyposażony jest we własny CRM, z którego mogą korzystać nie tylko handlowcy ale również marketing i obsługa klienta. Cała komunikacja mailowa i telefoniczna może odbywać się automatycznie, z poziomu jednego systemu a spójna historia kontaktów jest zawsze pod ręką. Dzięki temu pracownicy mogą skupić się na klientach i sprzedaży zamiast przedzierać się przez stosy maili, notatek i arkuszy.